wtorek, 12 maja 2009

,,I co ten gościu ma wspólnego z polityką?"

Szanowni Państwo!
Okres kampanii wyborczej powinien zmuszać nas do zadawania pytań. Jednak im bardziej cukierkową odpowiedź usłyszymy, tym bardziej powinniśmy zdać sobie sprawę, że zapłacimy za te cukierki sami. Z własnej kieszeni.
Dlaczego dałem tytuł dzisiejszemu wpisowi właśnie taki? Takie pytanie zadał ktoś pod wywiadem umieszczonym na portalu e-sanok. Jednak zastanawia mnie,dlaczego nikt nie za pytał dlaczego polityka interesuje się mną?
Gadające głowy ustanawiają prawa za pomocą których wchodzą z butami do mojego domu. Bezczelnie grzebią w moim portfelu, bez poczucia wstydu mówią mi jak mam wychować moje dzieci, na dodatek przyrównując mnie do menela....
Jestem w polityce, bo widzę, że nie ma nikogo kto byłby w stanie na tyle dobitnie i skutecznie reprezentować w tym systemie moje wartości. Wiem, że nie jestem w tym poglądzie odosobniony. Wiem czego chcę i dlatego jestem dziś kandydatem na liście Unii Polityki Realnej. Wychodząc na pierwszą linię reprezentuję poglądy większości z was i dlatego liczę na Państwa poparcie.

Link do wywiadu:http://esanok.pl/?ak=news_c&pan=n&dod=artykul&var_id=6984&wroc=index

1 komentarz:

  1. Wojciech ma swojego bloga?! :-)
    No i nie dodali mojego komentarza na esanok. Trudno, za to tu może nie moderuja :P
    krzemek

    OdpowiedzUsuń