sobota, 6 czerwca 2009

Konsekwentnie.

Szanowni Państwo!
Życzyliście mi wiele razy powodzenia, szczęścia. Ci, którzy znają mnie dłużej nawet życzyli mi pieniędzy. Mniejsza o zdrowie.... Dlatego w niedzielę będziecie mieli szansę przyczynić się do urzeczywistnienia tych życzeń. Ci, którzy z niezrozumiałych dla mnie względów, nie są mi przychylni, ich życzenia również mają szansę się urzeczywistnić. Jest szansa pozbyć się mnie, przynajmniej na jakiś czas. Tak czy tak, sami rozumiecie na kogo głosować.

6 komentarzy:

  1. Jeżeli wejdziesz... to będzie objaw szczęścia; a jak juz tam będziesz... to będzie objaw pieniędzy. A zdrowie powinno się mieć niezależnie od wchodzenia lub tkwienia gdzieś; Ale skoro tak piszesz, DUŻO ZDROWIA CI ŻYCZĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję się przeziębiony po wzorejszym piwopiciu, ale zrobię sobie grzanego wina i przejdzie.Z goździkami!

    OdpowiedzUsuń
  3. oj biedactwo,,, słyszałam, że na wszystkie choroby najlepszy jest...

    OdpowiedzUsuń
  4. Co jest najlepszy? Sobieski, czy Szopen? Na wszystkie choroby...? Od czasu do czasu pojawiają się w dziejach ludzkości specjaliści od uniwersalnych środków. W dzisiejszych czasach najlepszym srodkiem leczniczym jest wyższa skladka na ubezpieczenie zdrowotne. Nie jest tak źle. Pomysleć, że kilkadziesiąt lat temu leczyli za pomocą pracy: arbeit macht frei. Chociaż ein moment bitte słyszałem, że jak kobieta może pracować, to jest wolna! Ha Ha Ha! Brrrr!

    OdpowiedzUsuń
  5. To co jest najlepsze, też zaczyna się na 'S'... ;>
    Nie wiem co będzie ze składkami, skoro większość ludu i tak chodzi prywatnie do lekarzy... do prywatnych klinik, czy szpitali. Wiadomo - płaci im się więcej, to i obsługa nagle 'kompetentniejsza' się staje [jakby z cudownego przeinaczenia z służby zdrowia publicznej - w prywatną]. Jak wyższa składka pomoże - to i płacić warto (czego się nie robi dla zdrowia?).

    OdpowiedzUsuń
  6. Mhm...Większość ludu nie ma wyjścia. Takie to ustrojstwo sprytne, że żre z dwóch stron. Słuszna uwaga: czego się nie robi dla zdrowia? Znaczy to, że ci co biorą o tym wiedzą, ci co muszą płacić nie potrafią liczyć, albo łudzą się na darmochę. ,,liczby nie potrafią kłamać, ale kłamcy potrafią liczyć" - C.N.Parkinson.

    OdpowiedzUsuń